Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można przesłać na adres e-mail: zamowienia@terdens.com.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie.
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
W przypadku korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy.
Zwrot środków następuje nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy, pod warunkiem otrzymania zwracanej rzeczy lub dowodu jej odesłania.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli:
Przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
Przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne, lub oprogramowanie komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte po dostarczeniu.
W innych przypadkach przewidzianych w art. 38 ww. ustawy.
Reklamacje
Jeśli zakupiony produkt okaże się wadliwy lub niezgodny z umową, Konsument ma prawo do złożenia reklamacji.
Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: zamowienia@terdens.com.pl.
W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie danych kontaktowych, opisu wady oraz daty jej stwierdzenia, a także dołączenie dowodu zakupu.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Konsumenta, chyba że strony postanowią inaczej.
W przypadku uznania reklamacji Konsument ma prawo do:
Żądania naprawy lub wymiany towaru na wolny od wad,
Obniżenia ceny,
Odstąpienia od umowy – w przypadku, gdy wada jest istotna i nie da się jej usunąć.