dostawa Darmowa dostawa od 349 zł płatności Bezpieczne płatności

Reklamacje i Zwroty

Zwroty i odstąpienie od umowy

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można przesłać na adres e-mail: zamowienia@terdens.com.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie.
  • Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  • W przypadku korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy.
  • Zwrot środków następuje nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy, pod warunkiem otrzymania zwracanej rzeczy lub dowodu jej odesłania.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli:
  • Przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
  • Przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne, lub oprogramowanie komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte po dostarczeniu.
  • W innych przypadkach przewidzianych w art. 38 ww. ustawy.

Reklamacje

Jeśli zakupiony produkt okaże się wadliwy lub niezgodny z umową, Konsument ma prawo do złożenia reklamacji.
  • Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: zamowienia@terdens.com.pl.
  • W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie danych kontaktowych, opisu wady oraz daty jej stwierdzenia, a także dołączenie dowodu zakupu.
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
  • Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Konsumenta, chyba że strony postanowią inaczej.
W przypadku uznania reklamacji Konsument ma prawo do:
  • Żądania naprawy lub wymiany towaru na wolny od wad,
  • Obniżenia ceny,
  • Odstąpienia od umowy – w przypadku, gdy wada jest istotna i nie da się jej usunąć.

Polska jakość,
której możesz zaufać.

Specjalizujemy się w wyposażeniu ogrodów, domów oraz produkcji urządzeń pozwalających określać warunki pogodowe, artykułach wyposażenia ogrodów oraz oprzyrządowaniu do produkcji wina i soków.

Terdens
Logo
Twój koszyk